Moja przygoda z tabletem myTab 10 (nabytego w BIEDRONCE) ZAKOŃCZYŁA SIĘ
:
1.W dniu 13-12-2012 w ramach promocji w Biedronce nabyłem tablet o nazwie myTab 10.
2.Rozpoczynam testowanie, poznaję aplikacje - zainstalowane i możliwe do zainstalowania.
3.Przychodzi moment sprawdzenia jak myTab 10 pracuje z modemem E3131 i kartą Aero2. I tu pierwsze rozczarowanie - na forum internauci chwalą się że, bez żadnych dodatkowych kroków uzyskiwali połączenie modemu E3131 z kartą Aero2 na tym tablecie lub widzieli czy słyszeli jak inni takie połączenie uzyskiwali. Ja nie mogę nawiązać łączności. Ponieważ jestem człowiekiem wiekowym i nie mam zaprzyjaźnionego „informatyka” postanawiam drobnymi kroczkami szukać przyczyny braku współpracy modemu z tabletem – dlaczego nie mogą się dogadać?
. Postanawiam im w tym pomóc.
4.Brak łączności – więc sprawdzam wykaz modemów obsługiwanych przez tablet – modem E3131 nie znajduje się na niej. Szkoda
szybka decyzja o dodaniu modemu do listy modemów obsługiwanych przez system.
5.Poprzez Root Explorer wgrywam pliki i dopisuję komendę w ostatnim wierszu wskazanego pliku, sprawdzam parametry udostępniania plików i koryguję
6.Podłączam modem E3131 do tabletu (zmieniając ustawienia w tablecie zgodnie z instrukcją). No i kicha
Lampka kontrolna modemu E3131 nie chce się do mnie uśmiechnąć dając znać o dogadaniu się z myTab 10.
7.APN –u nie można dodać.
8.Kolejny krok to modyfikacja modemu E3131 poprzez oprogramowanie „top_netinfo”.
9.Sprawdzenie ustawień tabletu, podłączenie modemu E3131 i kolejne rozczarowanie
10.Nie poddaję się, podłączam poprzez kabelek OTG pendrive’a. - MyTab 10 go nie widzi
11.Rozłączenie, wyciągam dostarczony z tabletem kabelek i podłączam zgodnie z instrukcją celem uzyskania połączenia z komputerem PC. Niestety, brak łączności z PC
12.Decyzja podjęta, 09-01-2013 składam reklamację w BIEDRONCE. Uśmiechnięta miła Pani Kierowniczka informuje iż potrwa to min 21 dni (chociaż w warunkach gwarancyjnych jest mowa o 7-14 dni). Jestem pierwszym niezadowolonym z tabletu myTab 10 !
13.Po wpisaniu odpowiednich nr-ów w aplikacji na stronie internetowej firmy serwisowej zaczynam śledzić drogę mego myTab 10. (reklamacja złożona 09-01-2013r).
14.W dniu 12-01-2013 ukazuje się na stronie internetowej firmy informacja o treści: „Zlecenie oczekuje na przekazanie do centrum serwisowego”
15.W dniu 16-01-2013 kolejny komunikat o treści: „ Zlecenie dotarło do centrum serwisowego i oczekuje na realizację”.
16.Oczekuję na dalsze informacje. BIEDRONKA nic nie wie o tym, co się z reklamowanym tabletem dzieje. A czas nieubłaganie biegnie.
17.Mijają kolejne tygodnie. Nie doczekałem się naprawy, jadę do sanatorium. I wreszcie 8 lutego 2013 r ukazuje się informacja na stronie centrum serwisowego (z wsteczną datą 30.01.2013) – „
Naprawa mechaniczna. Wymiana płyty głównej.Wszystkie parametry techniczne zgodne ze specyfikacją producenta. Urzadzenie sprawne. Zlecenie zrealizowane, czeka na przekazanie do firmy kurierskiej”. A ja się kuruję w sanatorium .
18.BIEDRONKA się nie odzywa – pewnie testuje mój tablet
– a niech tam będę miał sprawdzony
19.W dniu 5 marca 2013 wracam z sanatorium i jade do Biedronki po odbiór mego myTab10. I tu rozczarowanie
, kierowniczka podsuwa papierek do podpisania odbioru reklamowanego urządzenia, pytam się a gdzie jest gwarancja? – przeciez wymieniono płytę główną pozostawiając tylko obudowę – otrzymuję informacje iż „KARTA ZGŁOSZENIA JEST GWARANCJĄ” . Zaniepokojony postanawiam zajrzeć do sfatygowanego opakowania i przeżywam szok
. Tablet mytab10 nie jest zapakowany w kopertę bąbelkową lecz lezy lużno, ekran strasznie porysowany i pomimo ze miał folię ochronną to na części były dwie długie rysy po ok. 12-15 cm rozcinające fole i uszkadzające ekran dotykowy. I choć w życiu widziałem wiele rzeczy nogi się podemną ugięły
. Pani Kierowniczka zaproponowała że mogę złożyć reklamację – odpowiedziałem że przecież ja jeszcze urzadzenia nie odebrałem. Po krótkiej wymianie zdań zaproponowano mi zwrot gotówki. NIE MIAŁEM INNEGO WYJSCIA – zgodziłem się
. .
20.Tak się skończyła moja przygoda z tabletem z BIEDRONKI. Prawie trzy m-ce od zakupu a po niecałych dwóch tygodniach użytkowania. A szkoda bo zapowiadało się tak pięknie
.
21.Tą drogą dziękuję serdecznie wszystkim kolegom którzy wspierali mnie dobrymi radami i ciepłym słowem – a w szczególności „android, mrcanberra, zebber, WiFi, dido, phiphi, veyro, Zuzi, osiolek12 i za zyczenia od thaimana. Ja się chyba wyleczyłem z tabletu choć nie mówię ostatniego słowa
.