Właśnie mam szybki
Internet LTE z Plusa od niedawna, ale w punkcie wybrałam opcję elektroniczna faktura. Przyszedł czas, aby sprawdzić wykorzystany transfer oraz opłacić jedną z faktur i pojawił się problem, bo
nie mogę otrzymać kodu SMS, który jest wymagany do autoryzacji, aby dostać się do konta Plus online logowanie.
Problem jest taki, że nie przychodzą mi SMSy zwrotne na numer karty LTE. Można np. wysłać sms na inny numer telefonu komórkowego, ale żaden SMS nie może dojść na kartę od Internetu mobilnego.
Dzwoniłam do BOK tam mi powiedziano na infolinii, że nie ma innej opcji jak otrzymanie tego kodu dostępu w SMS-ie. Inna opcja to wizyta w salonie, w którym jeszcze nie byłam.
Nie wiem czy karta jest wadliwa czy jak, ale wcześniej na testach z inną kartą wszystko było dobrze problem pojawił się na karcie, z którą już podpisałam umowę. Wcześniejszą umowę 24 miesięczną zerwałam (na czas testów można było wziąć tylko opcję na 24 miesiące), ale po testach Internet oddałam, a wzięłam inny na 12 miesięcy.
Tylko właśnie problem jest z tym kontem gdzie są wszystkie elektroniczne faktury oraz inne informacje.
Przekładałam kartę do innego telefonu, próbowałam innymi metodami, nawet przez dział techniczny coś tam próbowali sprawdzać, ale do niczego w zasadzie nie doszli.
Pozostaje nierozwiązany problem z nieprzychodzącymi SMSami na mój nowy numer z karty LTE.
Plus online logowanie:
Numer telefonu (9 cyfr)
eHasło lub kod dostępu