-reklama-

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internet mobilny LTE Plus -problem z dostępem do konta online
alicja Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 2
Post: #1
Internet mobilny LTE Plus -problem z dostępem do konta online
Właśnie mam szybki Internet LTE z Plusa od niedawna, ale w punkcie wybrałam opcję elektroniczna faktura. Przyszedł czas, aby sprawdzić wykorzystany transfer oraz opłacić jedną z faktur i pojawił się problem, bo nie mogę otrzymać kodu SMS, który jest wymagany do autoryzacji, aby dostać się do konta Plus online logowanie.

Problem jest taki, że nie przychodzą mi SMSy zwrotne na numer karty LTE. Można np. wysłać sms na inny numer telefonu komórkowego, ale żaden SMS nie może dojść na kartę od Internetu mobilnego.
Dzwoniłam do BOK tam mi powiedziano na infolinii, że nie ma innej opcji jak otrzymanie tego kodu dostępu w SMS-ie. Inna opcja to wizyta w salonie, w którym jeszcze nie byłam.

Nie wiem czy karta jest wadliwa czy jak, ale wcześniej na testach z inną kartą wszystko było dobrze problem pojawił się na karcie, z którą już podpisałam umowę. Wcześniejszą umowę 24 miesięczną zerwałam (na czas testów można było wziąć tylko opcję na 24 miesiące), ale po testach Internet oddałam, a wzięłam inny na 12 miesięcy.

Tylko właśnie problem jest z tym kontem gdzie są wszystkie elektroniczne faktury oraz inne informacje.
Przekładałam kartę do innego telefonu, próbowałam innymi metodami, nawet przez dział techniczny coś tam próbowali sprawdzać, ale do niczego w zasadzie nie doszli.
Pozostaje nierozwiązany problem z nieprzychodzącymi SMSami na mój nowy numer z karty LTE.

Plus online logowanie:
Numer telefonu (9 cyfr)
eHasło lub kod dostępu



[Obrazek: plusonline.jpg]
06-03-2013 19:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Botek Offline
Przyjaciel
**

Liczba postów: 78
Dołączyłczy: Nov 2012
Reputacja: OK
Post: #
Reklama
Dzisiaj 07:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
krabmar Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 71
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 3
Post: #2
RE: Internet mobilny LTE Plus -problem z dostępem do konta online
Najlepiej iść od salonu to najszybsze i najtańsze rozwiązanie bo dzwonienie na infolinię to jak wycieczka po labiryncie.
09-03-2013 13:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
zebber Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 231
Dołączył: Aug 2012
Reputacja: 2
Post: #3
RE: Internet mobilny LTE Plus -problem z dostępem do konta online
Podobno problem dotyczy kart SIM ze starszym układem chip, który powoduje problem w przypadku usług internetowych LTE (chodzi głównie o przychodzące SMS-y, które na numery takich kart po prostu nie dochodzą). Co innego usługa wysyłania, a co innego usługa odbierania SMS-ów.

Należy szukać kart z nowszej serii produkcyjnej. Seria 94 12 300 jest na pewno problematyczna i karty SIM z tej serii będą powodowały problem z odbieraniem SMS-ów. Jednym z nich jest właśnie niemożliwość otrzymania e-hasła do konta Plus online przez, które np. można uzyskać e-faktury do płatności.

To informacje z pionu technicznego Plusa.
16-04-2013 19:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ZakoPower Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 45
Dołączył: May 2013
Reputacja: 1
Post: #4
RE: Internet mobilny LTE Plus -problem z dostępem do konta online
Miałem ten sam problem z dostaniem się do konta Plus Online. Nie mogłem sprawdzić rachunku, jaki mam opłacić, jaki mam transfer jeszcze do wykorzystania w ogóle sajgon.
Dopiero właśnie tu na forum dowiedziałem się o tych kartach ze starym układem mikroprocesorów i wymieniłem na nową serię. Seria kart SIM LTE o numerze 97 13 xxx xxx xxx działa już poprawnie w moim przypadku.

Wcześniej też wymieniałem kartę, ale otrzymałem kartę z serii jak wcześniej, która nie działała prawidłowo i napisałem reklamację, bo za free nie chcieli mi jej aktywować, więc napisałem o zwrot tych 25 zł. Reklamacja nie została uwzględniona, bo wg warunków regulaminu itd. itd. zwrot mi się nie należy, ale po rozmowie z BOK na infolinii kazali mi raz jeszcze pisać gdyż wcześniej nie wiadomo było, co jest przyczyn, a teraz już wiadomo, więc mam się odnieść do problemu i mają mi zwrócić teraz 50 zł, które na te obydwie wymiany kart straciłem. Zobaczymy czy zwrócą, kiedy złożę ponowie reklamację, ale już ze wskazaniem przyczyny problemu po stronie Plusa.

Jeszcze jedno, co mają dziwne na koncie Plus Online nie da się w ogóle opłacić rachunku przez elektroniczne płatności wybór banku jest nieaktywny. Te płatności to jakaś pomyłka.

[Obrazek: plusoplaty.jpg]
07-05-2013 21:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Santi Offline
Redaktor
***

Liczba postów: 59
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Internet mobilny LTE Plus -problem z dostępem do konta online
Warto zobaczyć test LTE jaki przeprowadziliśmy, może on pomoże w wyborze oferty dla osób zainteresowanych internetem mobilnym LTE:
http://darmowyinternet.net/test-internetu-lte/
06-06-2013 16:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Informacja Power LTE internet bez limitów - opinie Edek 6 2,942 15-03-2016 22:36
Ostatni post: arek91
Żarówka Problem z transferem danych matios.7 7 1,607 13-03-2016 19:02
Ostatni post: Cezary
  Internet mobilny płatny vs darmowy - opinie tiesto 1 1,033 02-12-2015 11:19
Ostatni post: marek000
  LTE do 150 Mb/s w nowej ofercie Plusa Administrator 1 1,874 06-09-2015 00:14
Ostatni post: fenixpiotr
  Aktywacja internetu LTE PLUS caseesh 4 25,992 05-09-2015 22:09
Ostatni post: fenixpiotr

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości