Faktycznie karta wymaga aktywacji, ja bralem usluge LTE przeszlo 18 miesiecy temu wiec nie pamietam jak to bylo, ale w salonie jakos tak szybko to poszlo. Jak brales w salonie to zadzwon tam bo BOK to labirynt.
Ponadto czy skonfigurowales APN bo moze nie masz wprowadzonego w routerze stad problem.
Druga sprawa byly serie kart z ktorymi byly problemy
http://darmowyinternet.net/forum/temat-i...online_410
Tutaj chodzi o dostep do konta nie dochodzily smsy z kodami, ale na innym forum czytalem, ze ludzie mieli problemy z aktywacja uslugi na kartach, ktore LTE jednak nie obslugiwaly.
Najlatwiej bedzie ci jednak zadzwonic do BOK przeczekasz te 45 minut na konsultanta B-) ale oni sprawdza ci jak stoisz. Usluge przetestowac sobie musisz, ale u mnie np. nie ma tak kolorowo niby jest LTE ale jak mam 30 mbit/s to max. Ponadto pingi sprawiaja, ze czasami wyszukiwarka laduje sie bardzo wolno. Gdybym mial oferte sieci kablowej to wybralbym internet przewodowy. Internet mobilny jest dobry ale w teren do domu jednak lepszy jest kablowy. Potestujesz to zobaczysz jaki jest naprawde internet mobilny. Nie taki fajny jak go reklamuja.