To co opisałaś to jedne z czynności, które opisywane są jako antidotum, ale to nie zawsze jednak pomaga więc jest jeszcze inny sposób na ten i podobny problem:
Kod:
Błąd podczas pobierania informacji z serwera RPC:S-5:AEC-0
1- Otwórz element
Ustawienia na telefonie.
2- W menu
Ustawienia, należy przejść do obszaru
Aplikacje, a następnie wybierz pozycję
Wszystkie ostatnia zakładka po prawej stronie ekranu.
3- Wyszukaj Struktura usług Google będzie się to nazywać dokładnie
Google Services Framework i wybierz tę pozycję po czym wybierz opcję
Wymuś zatrzymanie, ukaże się ekran potwierdzenia, naciśnij przycisk OK.
4- Wróć do poprzedniego ekranu i wybierz opcję
Wyczyść dane i potwierdź OK.
5- Wyłącz całkowicie telefon, odczekaj ponad 5 sekund i włącz ponownie smartfon.
Po tej czynności czyszczenia
Google Services Framework problem z komunikatem RPC: S-5:AEC-0 oraz RPC: S-7:AEC-0 powinien zostać rozwiązany.