Witam!
Kilka dni temu kupiłam tablet GoClever z modemem 3G. Jednak gdy wkładam kartę SIM, to znikają mi pieniądze z konta. Mam wyłączone dane pakietowe, jednak nic to nie daje. Byłam u operatora sieci i nie mi nie pomógł. Wiecie może co jak zapobiec 'znikaniu' moich pieniędzy?
Jak operator nie umiał wyjaśnić problemu to ciężko, aby ktoś z dalszej linii wiedział w czym jest problem.
Zasadnicza sprawa to możesz mieć net, który zużywając transfer pobiera opłatę, ale jest też tak, że jak nie są zablokowane dane pakietowe czy inaczej transfer danych (zezwalaj na wysyłanie i odbieranie danych przez telefon/tablet) to w tle urządzenie może pobierać i wysyłać dane, za które po prostu płacisz.
Wejdź w ustawienia, ustawienia sieci zwykłej i bezprzewodowej, ustawienia sieci komórkowej czy coś podobnego i poszukaj transfer danych.
Obstawiałbym właśnie to.
Innej opcji nie ma, ewentualnie zablokuj całkowicie w urządzeniu korzystanie z sieci 3G, internetu bo obstawiam, że tutaj gdzieś tkwi problem.
To pewnie dlatego, że albo internet się załącza i pobierana jest opłata albo jakaś transmisja danych. Musisz sprawdzić dokładnie w opcjach ewentualnie próbować wyłączać po kolei wszystko badając czy coś się zmieni.
Mądrym być to wielka sztuka, ale dobrym jeszcze większa...