-reklama-

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tablety Manta MID706 Duo Pilne
dudzik1989 Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 4
Dołączył: Nov 2013
Reputacja: 0
Post: #1
Tablety Manta MID706 Duo Pilne
witam jak w temacie rozchodzi sie o 2 tablety.zakupilem dzis 2 karty sd po 8 gb godramu.
po wlozeniu do tabletow wszystko pieknie wczytuje i pokazuje je w ustawieniach lecz nie moge na nich nic zapisac ani wgrac np gry z google play.
po odlaczeniu nand flash sd zostaje sama karta micro sd pokazuje 7,65 gb wolnego miejsca ale przy probie instalacji wyskakuje komunikat o braku wolnego miesjsca.
jestem kompletnym laikiem i 1 raz spotykam sie z taka sytuacja bo telefon od razu mi czytal karte itp.
bardzo prosze o Pomoc.z góry dziekuje
15-11-2013 16:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Botek Offline
Przyjaciel
**

Liczba postów: 78
Dołączyłczy: Nov 2012
Reputacja: OK
Post: #
Reklama
Dzisiaj 07:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
robus Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 21
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 1
Post: #2
RE: Tablety Manta MID706 Duo Pilne
Nie wiem czy dokładnie rozumiem to, co piszesz, ale spróbuję wytłumaczyć to, co ja zrozumiałem.

Dla większości urządzeń z systemem Android, ścieżka /mnt/sdcard będzie wskazywać na wbudowaną pamięci, (pamięć jest podzielona na tę systemową i tę dla użytkownika) tam lądują robione aparatem zdjęcia w odpowiednim katalogu np. DCIM, instalowane są w odpowiednich katalogach programy i gry np. mnt/sdcard/Android/data popatrz na te katalogi.

[Obrazek: =mnt.png]

Druga karta, ta zewnętrzna to jest widziana, jako External SDcard SD-Ext i tam możesz coś zostawić z komputera, przenieść z tej zewnętrznej na wewnętrzną pamięć.

[Obrazek: plW6WNa.png]

Jest jeszcze możliwość podczepienia pamięci USB do tabletu.