Problem może wystąpić kiedy np. urządzenie nie jest wpisane na listę obsługiwanych przez sklep.
Cytat:Obsługiwane urządzenia
Poniżej wymieniono urządzenia, które obsługują Google Play. Lista jest uporządkowana alfabetycznie według nazwy producenta. Możesz również wyszukać na tej stronie swoje urządzenie (PC: Ctrl+F, Mac: Command + F).
W przypadku wystąpienia problemów z witryną lub aplikacją Google Play upewnij się, że Twoje urządzenie znajduje się na tej liście. Jeśli go nie ma, być może masz nowy model lub urządzenie zostało pominięte z innego powodu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czy urządzenie obsługuje Google Play, lub uzyskać pomoc, skontaktuj się z jego producentem.
Link do listy obsługiwanych urządzeń przez Google Play.
Swego czasu użytkownicy takiego modelu Manta MID 14 mieli podobny problem, ale nie tylko oni. W przypadku Manty problem był błahy adres IP serwerów Google Play został w tablecie wpisany na sztywno, a się zmienił przez co występował problem. Rozwiązaniem była aktualizacja, którą opracował serwis do tabletów.
Google Play problem ze sklepem i logowaniem.
Na jednym z angielskich for podano taki sposób:
Cytat:Otwórz etc/hosts i edytuj plik hosts:
127.0.0.1 localhost
#74.125.93.113 android.clients.google.com
Trzeba dodać znaczek # przed niepoprawnym adresem IP Google i po sprawie. Teraz ten adres na nic już nie wskazuje stad problem, ale musisisz mieć uprawnienia administratora (root) aby robić operacje na plikach systemowych.
U mnie na tablecie kiedy podglądam taki plik mam tylko coś takiego:
A tabletu na liście zgodnych nie mogłem znaleźć więc faktycznie to działanie powinno pomóc.
Jeśli jednak nie masz praw administratora szukaj na stronie swojego producenta aktualizacji tam na pewno już dodali łatkę rozwiązującą dany problem.
A to, że jeden działa drugi nie to u mnie tego adresu IP nie było więc najprawdopodobniej w tym tkwi problem, że masz wpisany na sztywno IP, które wpisz sobie w przeglądarce a nigdzie Cię nie zaprowadzi.
Tak więc zmień i sprawdź sam sposób, który podałem albo szukaj łatki na stronie producenta urządzenia.
Jak naprawisz daj znać co pomogło będzie wiadomo dla innych bo ten problem co rusz mają inni posiadacze tabletów.