-reklama-

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podział na partycje win 8.1
MichałVaio Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 7
Dołączył: Feb 2014
Reputacja: 0
Post: #11
RE: Podział na partycje win 8.1
Witam, dla zainteresowanych wydaje mi się ze odzyskałem system... Może gmeranie tymi programami jest zeczywiscie ryzykowne ( muszę przyznać ze tez nie znam się za bardzo na takich programach itp.).. Co nie zmienia faktu ze nadal nurtuje mnie dlaczego Windows zostawia sobie 450 gb na C:....
01-03-2014 10:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Cebu Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 86
Dołączył: Sep 2013
Reputacja: 1
Post: #12
RE: Podział dysku na partycje w Windows 8.1
Tutaj w tym linku masz wszystkie materiały i instrukcje obsługi do tego komputera Sony VAIO. Pewnie masz to i w książeczkach.
Kod:
http://services.sony.co.uk/support/en/product/SVF1521P6EW/manuals

Masz tam opisane, że:
Cytat:Usuwanie zawartości obszaru odzyskiwania systemu w celu zwiększenia ilości wolnego miejsca na dysku.

Wbudowane urządzenie pamięci masowej zawiera obszar odzyskiwania po awarii, na którym są zapisywane dane niezbędne do odtworzenia systemu. Jeśli komputer VAIO jest wyposażony w dysk półprzewodnikowy (SSD), można zminimalizować obszar odzyskiwania systemu, usuwając te dane, aby zwolnić miejsce na dysku C: (lub na ostatnim dysku na liście dysków, na przykład D: ).

Aby usunąć dane w celu odzyskiwania systemu lub aby odzyskać system komputera po usunięciu danych, potrzebny jest dysk odzyskiwania systemu.

Należy pamiętać, że usunięcie zawartości uniemożliwia użycie funkcji odświeżania.
Jako dysku odzyskiwania systemu można użyć dysku DVD, Blu-ray Disc lub dysku flash USB.