-reklama-

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zgrać na płytkę Windowsa 8 z partycji recovery???
lea Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 2
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
Post: #1
Jak zgrać na płytkę Windowsa 8 z partycji recovery???
Pytanie jak w tytule:
Jak zgrać na płytkę Windowsa 8 z partycji recovery???

Jestem laikiem w tych sprawach, a dzisiaj kupiłam Samsunga SERIES 3 (NP350E7C-S03PL) i chciałabym zrobić partycje. jednak boje się, że coś popsuje i najpierw chciałabym mieć w razie czego kopię systemu. jednak nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. czy ktoś mógłby mi napisać instrukcję co i jak.
Myślę, że nie tylko mi się to przyda

Z góry dziękuję za pomoc.
28-02-2013 22:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Botek Offline
Przyjaciel
**

Liczba postów: 78
Dołączyłczy: Nov 2012
Reputacja: OK
Post: #
Reklama
Dzisiaj 07:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
zebber Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 234
Dołączył: Aug 2012
Reputacja: 2
Post: #2
Zgranie partycji recovery na DVD
Jeśli kupiłaś nowy komputer i masz system Windows to zapewne masz też partycje recovery. Jednak same partycje nie zawsze są najlepszym rozwiązaniem, bo czasami można stracić do nich ostęp i trudno odzyskać system z nich. Także Samsung na pewno zainstalował Ci dodatkowe oprogramowanie, poprzez które zrobisz sobie backup systemu na płytach DVD lub innym nośniku np. USB.

A jak piszesz chcesz modyfikować partycje to musisz taki backup zrobić na płytach, bo przy modyfikowaniu te partycje recovery stracisz.

Weź sobie instrukcję i tam dokładnie przeczytaj, co zalecają. Bo schematy są różne dla różnych producentów, ale ogólnie standardem jest, że zazwyczaj na komputerze jest jakiś program, przez który należy zrobić kopie jednak wiele osób o tym nie wie i dopiero jak zaczynają się problemy ktoś sobie przypomina, że coś takiego niby jest.