-reklama-

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktywacja internetu LTE PLUS
caseesh Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 1
Dołączył: Aug 2014
Reputacja: 0
Post: #1
Aktywacja internetu LTE PLUS
Hej, dostałam wczoraj router i kartę z mobilnego internetu LTE z sieci PLUS. Oczywiście na odebranie telefonu przez konsultanta z sieci można czekać godzinami .. Więc chciałam się zapytać ile po dostaniu karty zostanie ona aktywowana ? Albo co mam zrobić, żeby zadziałała ? Bo Ciągle na routerze świeci się czerwona kropka. Czyli brak połączenia, nie wiem co zrobić, bo na razie mam tydzień próbny .. Pomocy.
14-08-2014 12:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Botek Offline
Przyjaciel
**

Liczba postów: 78
Dołączyłczy: Nov 2012
Reputacja: OK
Post: #
Reklama
Dzisiaj 07:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
phiphi Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 171
Dołączył: Aug 2012
Reputacja: 3
Post: #2
RE: Aktywacja internetu LTE PLUS
Faktycznie karta wymaga aktywacji, ja bralem usluge LTE przeszlo 18 miesiecy temu wiec nie pamietam jak to bylo, ale w salonie jakos tak szybko to poszlo. Jak brales w salonie to zadzwon tam bo BOK to labirynt.
Ponadto czy skonfigurowales APN bo moze nie masz wprowadzonego w routerze stad problem.
Druga sprawa byly serie kart z ktorymi byly problemy
http://darmowyinternet.net/forum/temat-i...online_410
Tutaj chodzi o dostep do konta nie dochodzily smsy z kodami, ale na innym forum czytalem, ze ludzie mieli problemy z aktywacja uslugi na kartach, ktore LTE jednak nie obslugiwaly.
Najlatwiej bedzie ci jednak zadzwonic do BOK przeczekasz te 45 minut na konsultanta B-) ale oni sprawdza ci jak stoisz. Usluge przetestowac sobie musisz, ale u mnie np. nie ma tak kolorowo niby jest LTE ale jak mam 30 mbit/s to max. Ponadto pingi sprawiaja, ze czasami wyszukiwarka laduje sie bardzo wolno. Gdybym mial oferte sieci kablowej to wybralbym internet przewodowy. Internet mobilny jest dobry ale w teren do domu jednak lepszy jest kablowy. Potestujesz to zobaczysz jaki jest naprawde internet mobilny. Nie taki fajny jak go reklamuja.
14-08-2014 13:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WiFi Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 229
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 4
Post: #3
RE: Aktywacja internetu LTE PLUS
Usługa realizowana kurierem :-D
Cytat:aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Dział
Aktywacji podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni
roboczych od dnia dostarczenia przesyłki
Wejdz jeszcze do routera standardowo 192.168.1.1 podaj password i login domyślnie admin admin (na routerze jest info i sprawdź czy jest wpisany APN).
Także musisz dzwonić i prosić o przyśpieszenie sprawy. Jutro tego raczej nie zrobisz bo weekend, także musisz dzisiaj. Jest też jakiś formularz online, ale lepiej sobie do nich zadzwoń.
Powodzenia :-)

Mądrym być to wielka sztuka, ale dobrym jeszcze większa...
14-08-2014 14:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kochang Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 151
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
Post: #4
RE: Aktywacja internetu LTE PLUS
Jeśli zamawiałeś internet kurierem to pewnie papiery jeszcze nie zostały dostarczone do operatora i nie włączyli ci usługi stąd karta SIM jest nieaktywna.
14-08-2014 23:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
fenixpiotr Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 20
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: -1
Post: #5
RE: Aktywacja internetu LTE PLUS
Nie wiem jak było w 2014 roku, ale teraz to proponuję dzwonić jednak z takimi pytaniami o konto czy aktywne usługi na numer 601 102 601. Bo jak zadzwonisz z karty PLUS-a na 26xx to nie do centrali, ale do konkretnych konsultantów. Wiem jak tam jest: przychodzące są bardzo często niezauważane więc czekasz długo aż ktoś to twoje połączenie wyłapie a 601102601 daje o tyle lepiej że tam mają najpierw wgląd do konta abonenta, a numer tego konta masz na umowie lub rachunku. Zresztą tak jest w większości sieci komórkowych jak dzwonisz do nich a nie oni do ciebie - konsultanci raczej są jednozadaniowi, albo sprzedaż albo usługi albo helpdesk. A infolinia ogólna szybciej widzi konto.

Pozdrawiam
05-09-2015 23:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Informacja Power LTE internet bez limitów - opinie Edek 6 11,817 15-03-2016 23:36
Ostatni post: arek91
Informacja Brak internetu podczas połączenia telefonicznego RoboCop 0 20,192 02-12-2015 20:06
Ostatni post: RoboCop
  LTE do 150 Mb/s w nowej ofercie Plusa Administrator 1 5,724 06-09-2015 01:14
Ostatni post: fenixpiotr
  LTE bez umowy i abonamentu Kochang 2 7,966 21-11-2013 08:41
Ostatni post: telekrowa
  Internet LTE w Play Matt82 2 8,060 21-11-2013 08:36
Ostatni post: telekrowa

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości